top of page

Doručování zboží a dodací lhůta

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní.

Standardní dodací lhůta je 7 dnů od zaplacení celé kupní ceny výrobku, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.

 

Jedná se o výrobek, který je vyráběn na zakázku přímo pro Vás. Celý proces objednávky a výroby s Vámi budeme sdílet, abyste se na své ponožky mohli opravdu těšit a měli vždy aktuální informace o dostupnosti.

Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na místo, které zákazník uvedl při uzavírání kupní smlouvy.

Zboží je odesláno přepravní službou na adresu, která byla vložena do objednávkového formuláře.

 

DOPRAVA PO CELÉ ČR:

Poštovné je vždy zdarma při objednávce 10 párů ponožek z našeho sortimentu nebo pokud objednávka překročí 2 569 Kč.

Rozvoz po celé České republice zajišťuje Česká pošta.

Balík je doručen den až dva po jeho podání. Náklady na zaslání tj. balné a poštovné hradíme my, pokud je hodnota objednávky vyšší, než 1289,- Kč. Nebo objednáte 10 párů ponožek.

Pokud je ale hodnota objednávky nižší, hradí poštovné odběratel, a to ve výši 115,- Kč vč. DPH. Zboží je po dohodě možné vyzvednout i osobně v depu Intime ve vašem městě.

 

DOPRAVA NA SLOVENSKO:

 

Zboží zasíláme také na Slovensko, rozvoz po celé Slovenské republice zajišťuje Česká pošta. Termín dodání zboží do dvou dnů od jeho podání na určenou adresu. Dopravné je zdarma při objednávce 5 párů ponožek nebo je hodnota objednávky vyšší, než 2596,- Kč

Pokud je ale hodnota objednávky nižší, hradí poštovné odběratel, a to ve výši 189,- Kč vč. DPH.

Prosíme o kontrolu zásilky při převzetí, pokud je obal poškozen (proděravělý, roztržený, promáčklý, nebo jinak zdeformovaný) je nutné tuto skutečnost zaznamenat do přepravního listu, popř provést ihned za přítomnosti dopravce kontrolu zboží. V opačném případě přepravní společnost neuznává reklamace škod způsobených přepravou!


Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.


Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

bottom of page